Het Proces

Niet alleen onze software applicaties, maar ook onze werkwijze wordt gekenmerkt door de koppeling van technologie met efficiƫntie. Stel zelf vanop afstand uw software applicatie samen en bereken meteen de kostprijs a.d.h.v. onze handige offerte-tool. Zo bespaart u honderden euro's aan transportkosten, terwijl u geniet van een professionele back office software app, 100% op maat van uw bedrijf.

De weg naar uw eigen back office software app

1.

Stel zelf uw app samen

Vanuit je luie zetel of actieve bureaustoel bepaal je zelf, via onze handige offerte-tool, welke componenten we in uw software applicatie integreren en berekent u automatisch de kostprijs. Op die manier bespaart u de kost van een overbodige tussenpersoon/analyst die uw noden digitaal moet vertalen.

2.

Intake gesprek

Via een kennismakingsgesprek van 30 minuutjes gaan we dieper in op wat u net nodig heeft en overlopen we de componenten en kostprijs. Wanneer we alle nodige informatie hebben verzameld, starten we met de bouw van een prototype.

3.

Prototype

Met de kennis over uw back office en de nodige optimalisaties bouwen we een prototype dat we zeer snel ter beschikking zetten om feedback te verzamelen en te itereren. Het gaat hier om een operationeel prototype dat u meteen kan gebruiken. 

4.

Feedback & Iteratie

We bespreken uitvoerig het prototype vanop afstand, verzamelen grondig alle feedback en passen de nodige iteraties toe, tot de software app volledig naar behoren functioneert en u van een mooi afgewerkt product kan genieten.

5.

Customer Support

Natuurlijk kan u na de oplevering beroep doen op onze behulpzame support voor al uw vragen, aanpassingen of eventuele problemen.

Start vandaag nog met de optimalisatie van uw back office administratie

Crazy Robot

Keiberg 16
9340 Lede
Belgiƫ
0032 474 71 45 75
yvan@crazyrobot.be